söndag, juni 30, 2013

roliga citat kränkning


Feline har ju inte använt blöja på hur länge som helst men igår satte marcus på henne en sådan.  Vi var på kryssning, hon hade inte kissat på kvällen när hon la sig och han var osäker på att hon skulle hitta toaletten i hytten under natten. Dagen efter var Feline väldigt upprörd över detta. "Pappa varför tog du på mig blöja för. Jag är ju ingen bebis längre! Jag kunde inte sova på hela natten. Du kränkte mig. Man säger faktiskt förlåt när man kränker någon" . Det där med kränkandet hade hon fått av mig när hon berättade att pappa tagit på henne blöja och jag sa att det måste ha kännts kränkande.  Haha.
Miléa hade också ett roligt citat när hon pratade med mormor i telefonen från fartyget "mormor jag behöver dig -jag är hungrig" . Buffén var tydligen inte nog :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar