söndag, november 03, 2013

kärleksförklaring och klätterapa

Feline är bra go. Idag kom hon och formade  ett hjärta med fingrarna och sa:det här betyder att jag älskar dig.  Sen kröp gon upp i mitt knä och sa "jag är så kär i dig". Sen kryper hon ofta upp hos nig i soffan och säger att det är så mysigt och att jag är så mjuk och go.

André är lite envis just nu så det är fullt ipp. Drar hela tiden fram köksstolar till diskbänken där han plockar ur diskstället och hittar på massa annat hyss. Sen öppnar han kylskåpet hela tiden också.

2 kommentarer:

  1. Hej=)))
    Det var inte igår.
    Jag har varit borta från allt som har med blogg att göra. Pracis som dig prioriterar jag familjen.
    Ser att det blivit ytterligare en lite sötnos=))) STORT grattis till alla tre barnnen och mamma och pappa förstås=) Dom är så söta & fina=))

    Kram kram!!

    SvaraRadera
  2. Stort tack. Kul att du kikade in. Kram

    SvaraRadera