torsdag, mars 05, 2009

Märkligt

"mensen" som kom igår vara bara lite brunt - en fläck stor som en femkrona på toalettpappret... Efter dess har jag inte blödit alls... Sett ut lite som rosa kiss när jag torkade mig imorse. Märkligt. Få se om den kommer igång under dagen igen.

Ringde iaf Fertilitetskliniken och berättade den tråkiga nyheten. Beslutade mig för att ändå testa en kur till med Pergotime under tiden vi väntar på provrör. Nästa steg blir alltså ultraljud 17:e mars och en himla massa "mys" 16-21 mars så klart.

Nä usch vad hopplöst allt känns.

2 kommentarer:

  1. Så där var det för mig när jag var gravid.. Hoppas hoppas!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kom lite mer bruna "slamsor" nu så det är säkert mens :(. Brukar inte ha så här dock, utan när mensen kommer så kommer den med buller och bång och jag börjar storblöda direkt...Men samtidigt har jag ju sån mensvärk och huvudvärk som jag får när jag får mens så jag tror nog tyvärr att det är mensen :(

    SvaraRadera