tisdag, juni 07, 2011

Inte skrivit på länge





Nu har jag inte skrivit på ett tag, men nvi har haft så fullt upp här hemma att jag inte hunnit. Har hälsat på en massa folk, jag har haft huvudvärk och så har jag haft fullt upp med tårtbak. Hoppas att huvudvärken bara beror på järnbristen. Visade sig att jag hade extremt låga järndepåer så på torsdag ska jag  till sjukhuset och få järn på dropp. Idag ska Miléa till sjukhuset och lämna blodprov för mjölkallergin och imorgon ska hon få sitt första vaccin. Ingen vidare trevlig vecka. Miléa har fortsatt att sova hela nätter så det är riktigt skönt. Hon är så duktig på att somna själv i sitt egna rum. Vi lägger henne klaraken och så somnar hon själv utan protester. SÅ SKÖNT! Feline kunde man ju få natta flera timmar innan hon somnade så det här är underbart.

1 kommentar:

  1. Det är inte utan att man blir stolt när man ser vår söta dotter. Hon livar upp våra liv. Puss, M

    SvaraRadera