söndag, augusti 21, 2011

Fikastund har guld i mund

I fredags  tog jag fram lite låtsasfika, koppar, kakfat och så till Feline. Nu är hon omöjlig att få med sig ner till frukost. När jag går in till henne på morgonen så fullkomligt studsar hon ur sängen och springer bort till sitt fikabord och sätter sig. Sedan placerar hon min gamla docka på andra stolen mitt emot henne coh pekar sedan på den stora stolen och säger "mamma". Där tycker hon att jag ska sitta. Jag får försöka förklara att Miléa är hungrig och att vi ska gå ner och äta frukost, men då får man bara nej till svar och ett nytt pekande på den stora stolen - "mamma" :). Imorse satt vi oss alla tjejerna och dockan och åt välling på Felines rum. Uj vad glad hon var. Började genest hälla upp kaffe i kopparna och dela ut kakor :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar