söndag, september 18, 2011

Barnvakt

Igår firade jag och maken sockerbröllop (6år). Firade detta så klart med tårta (biler på www.tarta.info.se). Lämnade ungarna hos Marcus familj så vi fick fira lite själva. Gjorde lite helstekt fläskfilé och potatisgratäng och åt med några vänner. Sedan spelade vi spel, sjöng och var uppe till midnatt :). Så sent har jag inte lagt mig på länge. Faktiskt rätt skönt att inte ha några ungar som väckte mig vid 04.30. Däremot satte grannarna igång och renoverade kl 8 (grrrrrrrrrrrrrrrrrrr), så så mycket sömn blev det inte som jag önskat. Vi låg dock och drog oss länge i sängen och sedan bakade vi scones till frukost - något vi länge längtat efter, men som vi inte haft tid att göra med två hungriga barn som inte vill vänta på sin frukost. Nu ska vi bara sänka Miléas spjälsäng och sedan ska vi åka och hämta våra efterlängtade bebisar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar