måndag, oktober 10, 2011

Indiannamn

Ja om Miléa skulle vara indian hade hon nog fått heta "krälar-bland-kräkor". Herre jösses vad hon kräkts idag. Tror hon spydde runt 10 gånger på 5 minuter. Hon är ju värre än mina katter!. Inte blev det bättre av att hon ätit köttfärs i tomatsås. Rött överallt. Men matkräkorna är ju lättare än att se än mjölkkräkorna iaf. Annars är allt fullt upp. Vi har varit riktigt förkylda och haft halsont både jag och flickorna. Jg har varit så hes att jag knappt kunnat prata. Nu börjar jag bli lite bättre i alla fall. Miléa är väldigt gnällig nu så kanske har hon halsont också. Hon är dock skitförbannad om hon inte får stå/gå hela tiden, men man kan ju inte hålla henne i händerna och låta henne gå hela dagarna. Jaja, nu ska jag väl ta tag i tvätten och byta kräkkläder....igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar