söndag, december 16, 2012

Hon är rolig och go Feline

Feline skulle lägga sig och sova men var ledsen och frös och ville att jag skulle krypa ner hos henne så det blev varmt. Efter ett tag försökte jag gå upp men då utbrast hon "nej älskling gå inte. Kom tillbaka. Snälla jag ber dig". Okej då men då måste jag hämta en kudde så jag ligger skönt och sen kommer jag tillbaka "åh tack och lov" sa hon då. Gullunge.

Igår kom hon med min telefon till mig också: mormor vill prata med dig. "hallå" svarade jag försiktigt då jag inte hört att det ringde och trodde att Feline bara lekte. Men då fick jag veta att mormor inte ringt mig utan att det var Feline som ringt upp henne "hej. Jag heter Feline och bor i Kumla. Snart är det jul och då kommer tomten hit. Då ska han få smaka på mitt pepparkakshus." sen hade hon Babblat på och sagt "jag älskar dig mormor". Sen hade mormor frågat om hon fick prata med mig och det var väl då hon kom med telefonen till mig. Ler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar