söndag, maj 15, 2011

Raraste lilltjejen

Igår när jag låg på soffan och vilade så kom Feline fram till mig flera gånger och pussade mig mitt på munnen och i pannan och sedan kramade hon om mig. Då känner man sig verkligen älskad. Hon är så pussig och kramig våran lilla tjej. Hon pussar allt. Dock inte alla personer som får pussar av henne. Mormor får en massa pussar och igår fick även morfar sig en puss. Morfar hade lärt henne att lasta stenar på en liten lastbil så det tyckte hon var jätteroligt.

Felines kusin har lärt Feline att skaka på huvudet och säga nej till saker hon inte vill göra och det använder hon sig av flitigt.

Miléa börjar bli allt gladare, men hon har fortfarande magproblem och kan inte bajsa själv. Jag hoppas verkligen hon kommer kunna bajsa själv snart. Som det är nu måste man ju vara två personer för att få henne att bajsa - en som håller upp henne i sittande läge och pressar upp knäna mot magen och en som stoppar in termometern i rumpan. Hon är inte alls förtjust i det, men det är det enda sättet att få henne att bajsa. Hjälper man henne inte med det så blir hon jätteledsen och orolig då hon inte kan pressa ut det själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar