torsdag, juli 14, 2011

Tårta

Imorgon fyller min vän Deniz år och han gav mig fria händer att göra en tårta åt honom. Enda kravet var att det skulle vara choklad i den :). Eftersom Deniz gillar att resa så fick det bli en reseportföj. Till nästa sommar ska han jobba utomlands i Italien eller Schweiz så därför gjorde jag de flaggorna på tårtan. Tårtan innehåller fluff av Marabou caribbean och glasskräm. Bottnarna är chokladbottnar och även fondanten har smak av choklad. Vill du se mina tårtor kan ni besöka min tårtblogg http://orebrotarta.blogspot.com/2011/07/resaska.html




3 kommentarer:

  1. Du är så sjukt duktig!!! Fantastiska tårtor!

    SvaraRadera
  2. Sååå himla cooooolt. Shit vad du är duktig!

    SvaraRadera
  3. Helt otroligt att du hinner med allt, vilken vacker tårta och otroligt fina detaljer beröm beröm vad duktig du är:-)

    SvaraRadera