måndag, oktober 19, 2009

Dag 200

Idag är vi på graviditetsdag 200 av 280. Detta innebär ju att det bara är 80 dagar kvar till förlossningen. Ser jättemycket fram emot förlossningen faktisk. Jag är inte alls orolig för smärtan utan ser faktiskt fram emot dte med glädje. Samtidigt mår jag ju så bra av att vara gravid så jag skulle ju vilja vara dte resten av livet, men det är ju inte ett alternativ. Idag är det ett väldans liv i magen. Brukar mest vara en massa aktivitet på nätterna, men nu har det sparkats i fem timmar här under förmiddagen.

Flozzie (en av katterna) tyckte att babymobilen som mamma köpte var jättespännande och borde användas som kattleksak så den fick jag lägga undan på en gång. Hoppas vi kommer kunna ha den ovanför spjälsängen utan att vi har en och annan busig katt som försöker fånga den :)

I veckan är det besök hos barnmorskan - får se om svininfluensavaccineringen blir i samband med detta. Senast onsdag borde jag också få provsvar avseende blödarsjukan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar