onsdag, april 18, 2012

Käraste storasyster

Feline är verkligen fascinerad av bebisen i magen. Hon pratar varje dag om bebisen i magen och säger att hon vill pussa den och krama den. På morgonen springer hon in till min i sovrummet, sliter av mig täcker och lägger huvudet på min mage samtidigt som hon smeker magen. "Fin mage" och "stor mage" säger hon lite då och då.  Sedan pussar och och kramar magen. Både igårmorse och imorse så sa hon "hör bebisen" när hon låg med huvudet mot min mage. Idag satte hon en hink mot sig egen mage och sa "Nine åsså bebis i magen". Sötnosen :). Är i vecka 25 nu så jag förmodar att vi får höra hjärtljuden hos barnmorskan imorgon så då kanske Feline ska få följa med in så hon får höra bebisen på riktigt :).

I övrigt så har Feline blivit riktigt egoistisk och sliter saker från Miléa och låter henne inte alls vara med och leka. När Miléa är ledsen och gråter springer hon dock fram och pussar och kramar på henne och då blir Miléa genast glad och börjar skratta. Idag gick Miléa fram till Feline och pussade henne i ansiktet och kramade henne flera gånger också. Det är verkligen roligt att se deras kärlek till varandra emellanåt :)

1 kommentar:

  1. Mysigt när de inser och uppskattar väntan på ett syskon!

    SvaraRadera