torsdag, november 19, 2009

Vinterjacka

Eftersom min dunjacka varit så himla stor så har jag varit övertygad om att jag inte skulle behöva köpa en ny jacka. I morse tänkte jag att jag skulle prova jackan för skojs skull för att se hur mycket mer jag kunde växa i den, men insåg till min stora förskräckelse att den inte gick att stänga. Eftersom det ändå inte är så lång tid kvar till BFkändes det himla dyrt och onödigt att köpa en ny vinterjacka så jag tog en sväng förbi Myrorna idag och köpte mig en större jacka som jag kan växa i. Kom undan med 135kr, vilket ändå är rätt okej för en jacka man kanske kommer att använda i en månad. Eftersom jag inte hittade en damjacka i rätt storlek fick det bli en beige herrjacka. Ett plus i kanten var väl även att Marcus passade jättebra i jackan så han kan ju använda den sedan när jag är färdig med den...

Såg också att det fanns stooooooooooooooora mängder bebiskläder på Myrorna som var jättefina och såg helt oanvända ut. Eftersom vi redan har en del kläder hemma bestämde jag mig för att vi avvaktar lite med att köpa kläder tills vi vet vilket kön det blir på bebisen. Efter förlossningen tror jag dock vi ska besöka Myrorna :).

1 kommentar:

  1. vilket kap!!
    Var på myrorna ja med förra veckan,såg alla söta tomtekläder till de små guuuu sågulligt!!!!!!
    Ja ni får ta vägarna dit sen när den lilla har anlänt! kram Emma

    SvaraRadera