lördag, augusti 07, 2010

Haft barnvakt

Så där. Nu har svärföräldrarna kommit hem med min skatt efter att ha varit borta med henne i 2½ timme. Var lite orolig för att hon skulle ha varit mycket gnällig, men allt hade gått jättebra och Feline hade varit mycket nöjd så det känns bra. Det är nog bra övning för oss allaihopa - för mig att våga släppa kontrollen över Feline och för de övriga att få lära känna varandra bättre. Själv passade jag på att ta med mig lite mat och två kramiga katter och kröp upp i soffan och kollade på lite romantik och fick en och annan tår i ögat :). Det behövde jag. Sedan fick jag skjuts till affären av svärfar så jag kunde handla kräftor, vitlöksbaugetter mm så nu blir det mys när Marcus kommer hem till veckan... Och eftersom jag vet att Marcus läser detta så får jag tillägga att jag med mys menar att vi ska äta gott och inget annat..haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar