onsdag, augusti 04, 2010

Sätter sig upp själv

Usch vad utvecklingen går snabbt..bara det senaste dygnet har Feline satt sig upp själv 5ggr. Nyss lämnade jag henne ensam en stund för att gå till toaletten och på den lilla stunden hade hon krupit bort till sin leksakslåda, satt sig upp och satt och lekte med leksakerna. Tur att man hann tillbaka i tid, för hon sitter ju ännu inte helt stadigt utan ramlar ibland. Som väntat tog det bara några minuter förrän hon ramlade bakåt, men då hade jag ju hunnit bulla upp med kuddar omkring henne.

Två timmar efter att Feline lagt sig igår så vaknade hon upp och var jätteledsen. Detta brukar aldrig hända. Fick stanna kvar hos henne till slut och klappa henne tills hon somnade. På morgonen hade andra framtanden stuckit upp, så det var väl det som spökade.

Vad gäller graviditeten känner jag mig orolig. Känner inga symptom alls...inte ens trötthet. Vill inget hellre än kräkas så jag vet att allt är bra :/. Hoppas jag får tid för ultraljud snart, för jag är ju så orolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar