torsdag, oktober 07, 2010

Ramlade för trappen

Feline kröp runt som vanligt och helt plötsligt fick jag se att hon klättrat upp ett tappsteg i trappen. Jag rusade fram trots jag knappt kan gå ordentligt med foglossningen, men innan jag hann fram var hon 2½ trappsteg upp och föll handlöst bakåt. Hon slog i sig med bakhuvudet i golvet och blev väldigt ledsen, men allt gick väldigt bra ändå. Usch vad rädd jag blev. Nu känns det som att min kropp ska sprängas i 1000 bitar, men huvudsaken är att Feline mår bra. Fan att vi ska ha en öppen trapp nertill så inga säkerhetanordningar passar trappen. Trappgrinden sitter 4 trappsteg upp :/. Nu ska jag iaf köpa en mjuk tyghjälm som hon kan ha när hon kryper runt här nere, men nu får vi hålla EXTRA noga koll på henne. Hade ingen aning om att hon kunde vara så snabb på att krypa uppför en trappa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar