fredag, november 12, 2010

Off topic, men jag måste bara hänga ut min make...

Jo jag kan inte sluta fnittra över min roliga make som pratar i sömnen titt som tätt. Förra veckan vaknade jag av att han höll på att klämma på min hand och såg mycket engagerad ut - jag frågade vad han höll på med och han började prata något om luftbubblor. Fattade ju direkt att han inte var vaken :). Skrattade bra länge den natten då jag trodde att han trodde att mina händer var sån där bubbelplast som han skulle trycka sönder, för det kändes som om det var det han gjorde - haha. Dagen efteråt berättade han dock att han drömt att det var några glasbubblor som gått sönder och att han skulle undersöka om jag skurit mig i handen på dem. Gulligt och omtänksamt va? :)

Natten till igår vaknade jag av att han vandrade med fingrarna på min arm och sa "ti-ti-ti-ti-ti..." precis som man gör med Feline när man leker "nu kommer jag, nu kommer jag, nu kommer jag och TAR DIG!". Haha - ja han leker väl det där så många gånger med henne om dagen att han inte ens kan släppa det i sömnen. Haha.

Ska bli spännande att se vad han hittar på i sömnen i natt :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar