måndag, juni 18, 2012

Gravidbilder vecka 32+4

Ja nu är jag varken fotograf eller modell, men jag har försökt mig på att ta några bilder på mig och magen i alla fall (tog dem själv med självutlösare så de blev inte så bra skärpa i dem heller..men men). Första graviditeten så tog man ju nästan magbilder varje vecka. Andra graviditeten tog man bilder kanske var fjärde vecka. Denna gång har jag knappt tagit några bilder alls (senast jag tog en bild på magen var för över 11 veckor sedan!) så det är väl på tiden. Man måste väl ha bildbevis på att jag verkligen har varit gravid med sista barnet också. Och ja, jag säger verkligen SISTA barnet denna gång :). Ta bilderna med en nypa salt då exponeringen är urusel och jag blir hjärndöd när någon tar fram en kamera då jag inte vet hur jag ska agera :). Skådespeleriet skall man dock inte klaga på - vem kan tro att det döljer sig så mycket smärta i fogarna bakom det breda leendet? Sanningen är dock att jag hade förskräckligt ont, men man får plåga sig själv ibland för gott syfte. Jag behövde ju iaf bara så stilla på samma ställe och inte röra mig....

















2 kommentarer: