tisdag, september 28, 2010

8 dagar till RUL samt ljud och läten

Nu har jag nedräkning. Bara 8 dagar kvar innan vi får veta lite mer om vilken filur det är som gömmer sig i magen. Jag pendlar mellan att stenhårt tro att det är en flicka ena dagen och att helt och hållet luta åt en pojke andra dagen - vilken tur att man inte själv får bestämma sig för vilket kön det är för det skulle jag aldrig fixa :). Vill ju ha en pojke och en flicka lika mycket. Fortfarande inga sparkar från bebisen, men jag har känt rörelser vid ett par tillfällen som jag tror är bebisen.

Med Feline är allt bra. Hon härmar det mesta man säger (mamma, pappa, titta, tack, lampa, titut) och olika läten eller grimagen som man gör. Här om dagen förklarade Marcus för Feline att grodan säger "kvack, kvack" och då upprepade hon "kvack, kvack" flera gånger. Det är ju bara så charmigt. Hon går längs möbler och går mycket bra själv med hjälp av sin gåvagn. Med andra ord rullar livet på ungefär som vanligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar