fredag, september 10, 2010

Cloudy solskydd

Idag fick vi hem vårt Cloudy solskydd till barnvagnen. Jag var som sagt tidigare skeptisk till att den skulle passa vår barnvagnsmodell (babyjogger city select), men det fungerade utmärkt! Nu återstår bara att invänta solsken så vi får ut och testa. Detta skydd verkar ju sååå bra då det är lite genomskinligt så det skyddar mot solen, men så att Feline ändå kan se ut och se vad som händer. Hänger man bara en filt eller så över så blir ju barnet så "instängt" tycker jag. Feline är ju också så nyfiken så hon vill se vad som händer. Vårt förre solsegel lärde sig feline snabbt hur man drog ner det med fötterna så det var det ju ingen idé att använda speciellt länge - det behöver vi i alla fall inte riskera med detta solskydd..

Nä nu vill vi ha sol så vi får testa :)

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag hade bara en liten fråga till dig..vet ju genom bloggen att du hade en blödning trots att du var gravid. Vad jag undrar är hurdan den var? Hade du mycket ont i samband med den?

    Tack på förhand!

    //K

    SvaraRadera
  2. Hej K!

    Jo jag hade en blödning i ca 4-5 dagar. Den var ungefär som en vanlig menstruation som jag hade innan jag blev gravid första gången. Efter förlossningen började jag få riktigt rikliga menstruationer och var tvungen att byta binda flera gånger/natt, men sista "mensen", som då tydligen inte var mens var mer sparsam - som en "normal" mens. Jag hade inga smärtor i samband med detta. Som lite lätt mensvärk som jag har i vanliga fall..

    SvaraRadera