onsdag, september 01, 2010

Film


Gosedjur är skoj

4 kommentarer:

  1. Hej sophia,

    GRATTIS till världens sötaste bebis:)

    Själv är jag oxå barnlös och har gjort en äggdonationsbehandling 2sep2010 väntar på besked nu om jag är gravid eller ej!

    lycka till!

    SvaraRadera
  2. Åh, tack ska du ha..jo hon är underbar vårt lilla mirakel! Hoppas verkligen ni får ett positivt besked nu! kram/ Sophia

    SvaraRadera
  3. Hej hopp=) Har läst din förlossningshistoria & tycker den låter helt underbar=D Känner mig mycket lugnare nu måste jag säga.
    Jag fick också spola äggledarna & jag spydde efteråt för att det var så smärtsamt, jag tyckte även att äggplockningen var hemsk...kanske berodde på att jag hade 32 st, dom kallade mig för hönan hihi. Iallfall känns det som att klarar man allt som utredningen innebär och alla behandlingar som IVF annebär så klarar man nog förlossningen fint=D

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej Marre! Vad kul att du blev lugn av att läsa vår förlossningsberättelse. Klarar man barnlöshetsutredningen klarar man nog allt! Det är värt besväret :). Förlossningen var nog det mest fantastiska jag varit med om, så jag hoppas det blir samma för dig. Lycka till. Kram Sophia

    SvaraRadera