måndag, mars 05, 2012

Hela sanningen och inget annat än sanningen

Rent ut sagt: Jag mår förjävligt!
Senaste fyra dygnen har jag haft mer smärta än tidigare trots att jag inte gjort annat än varit stilla. Jag har inte kunnat sitta eller ligga på något sätt för att avlasta fogarna utan de har värkt konstant hur jag än gjort. Har känts som om hela mittenkroppen brinner och och är på väg att sprängas inifrån ungefär. Sen blir det ju inte bättre av att man får besvär som hemorrojder och svamp av allt stillasittande så det klias, spricker och svider. Sedan har man dyngförkyld och kan knappt andas och har svinont i halsen på det. Som om det inte räckte blev min katt akut sjuk av urinsten så vi var tvungna att åka till veterinären idag. Eventuellt har njurarna pajat och då blir det avlivning. Dessutom visade det sig att min veterinär dött också! Ja, nu borde inte livet kunna bli sämre i alla fall.

3 kommentarer:

  1. åhh shit, det låter inget vidare! Krya på dig!
    /AnnnaJo

    SvaraRadera
  2. Hoppas du snart mår bättre.

    SvaraRadera
  3. Linnea och jag kan komma och hälsa på när du är bättre i förkylningen, kanske nästa vecka. Kan göra ett försök att muntra upp :D

    SvaraRadera