fredag, februari 20, 2009

Lite bättre

Idag känner jag mig lite bättre. Inte lika arg på allt....än så länge. Tror att jag hade ägglossning igår. Hade sån värk i nedre delen av magen så jag knappt kunde gå upprätt. Idag känns det nästan som träningsvärk i magen. Konstigt nog har livmodertappen suttit ovanligt högt uppe de två senaste dagarna. Den har varit svår att nå. När man har ägglossning ska den ju sitta långt ner och vara lätt att nå. Jaja, ägglossning tror jag att jag haft ändå. Nu är det bara att vänta på mensen 6 mars. Fast först och främst ska jag ju lämna blodprov 26 feb.

Tror tyvärr inte att katten blir gravid heller. Flozzie och hankatten verkade inte ett dugg intresserade av varandra när jag lämnade henne hos Abir igår. Vi får väl vänta och se....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar