måndag, februari 09, 2009

Pergo kur 3

Jaha, då började men knapra tredje kuren med Pergotime idag. Känner mig inte speciellt förväntansfull. Förberett mig på ännu ett bakslag. Börjar vänja mig vid det här laget. Usch vad negativ jag är. Men med förväntningar får man hopp och när man sedan får mens blir ju fallet så mycket mer smärtsamt om han haft förväntningar på att det ska bli något än vad det blir om man förbereder sig på det värsta.

Är det nåt som kan gå åt helvete så gör det så också, det har jag lärt mig denna vecka efter att jag fått 600kr i parkeringsböter enda dagen på 3 år som jag tagit bilen till jobbet, att Flozzie slutade löpa samma dag som jag hittat en hane att para henne med, att den nyinköpta fyrhjulingen inte fungerade, att vi körde fel i Sthlm och var inne och svävade bland vägtullarna i Sthlm.....

Nu får det vara slut på oturen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar