torsdag, maj 28, 2009

Galla

Usch.. imorse spydde jag galla för första gången. Inte alls kul. Vid lunch mådde jag så illa att jag flexade hem. La mig och sov i ett par timmar och sedan var det dags att ducha. Kräktes vidare i duschen, men fick ju inte upp nåt eftersom jag bara fick i mig lite fil under morgonen. Får knappt i mig mat för illamåendet, men har lyckats peta ner lite yoghurt och melon under kvällen i alla fall. Läste i gravtidning på MVC att man mår mer illa/kräks när man väntar en dotter så det kanske är en liten tjej som kommer ut i januari. Imorgon tänkte jag göra Marcus glad och försöka peta i mig lite rödspätta. Han är ganska nogrann med att jag ska äta fick minst en gång i veckan nu :). Kanske lite räkor någon kväll skulle smaka? Mumma. Nu blev jag sugen på kräftor också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar