måndag, maj 04, 2009

Vecka 4 + 3 dagar

Gjorde ett till kontrolltest imorse och jag är fortfarande gravid :). Ringde till Fertilitetsenheten och berättade. De sa att man skulle göra ultraljud om 3 veckor, men då är Marcus inte hemma så det fick bli om fyra veckor istället. Måndagen 1 juni kl 08.15 ska vi på vårt första ultraljud. Lite jobbigt att det skulle dröja en vecka extra, men det får jag väl ta - är ju säker roligt för Marcus att också få följa med. Lite senare under förmiddagen ska jag ringa till mödravårdscentralen och skriva in oss - oj vad overkligt allt känns! Nu måste vi verkligen få tag i ett hus snart - vill ju inte gå i mammagrupp i en stadsdel och sedan flytta till en annan stadsdel. Ska ringa till MVC i den stadsdel som vi vill köpa hus i för att se om jag kan skriva in mig där på en gång.

2 kommentarer:

  1. jag är så glad för eran skull :)

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha. Med alla tummar folk har hållit för mig så kunde det ju inte misslyckas :)

    SvaraRadera