söndag, februari 27, 2011

1 dag kvar

Ja inatt trodde jag att förlossningen börjat. Extrema värkar i mage och rygg hade jag. Vid 3.30 blev det så kraftigt att jag kräktes i mängder. Vid 5-tiden insåg jag att det inte var förlossning på G utan att jag blivit magsjuk. Fått gå på toa där jag fått sitta med en hink i knä och kräkas samtidigt som man sprutlackerat toaletten med brun färg. Kul att ha panik att komma till toa med foglossning. Jag mår så extremt dåligt nu. Aldrig kännt mig så sjuk i hela mitt liv. Febrig och med smärtor. Inte sovit på hela natten. Dessutom insåg jag för någon vecka sedan att jag drabbats av ännu en vanlig gravidåkomma - hemorrojder. Kul att ha det när man dessutom är magsjuk! Det svider och jag har smärta överallt. Jag vill bara dö! Nu vill jag inte ha någon bebis de närmsta dygnen!

1 kommentar:

  1. Nämen det var det jävligaste stackare!!
    Hoppas du kryar på dig mycke snart!

    SvaraRadera