lördag, februari 19, 2011

9 dagar kvar

Ja nä är det ännu en dag närmare bebismys :) Igår fick jag veta att det finns Internet så man kan blogga från förlossningen så jag kanske gör det om det inte är för jobbigt med fogar och så. Feline har fått ännu en kindtand fast nu i underkäken. Igår var hon snällare än vanligt så det kanske var för att kindtanden äntligen tittat fram. Nu har hon 9 tänder totalt. Snart halva uppsättningen. Ser lite ut som att de yttre framtänderna snart kommer att kika fram också. Värst vad det sprutar ut tänder nu då. Inte undra på att hon varit så jobbig att ha och göra med. Annars har Feline kommit på att man kan gömma saker i kökslådorna. Vi har barnspärr på dem, men de går ju ändå att peta ner saker i springorna. Igår hittade jag hennes tandborste i en av lådorna och idag pillade hon ner en leksaksmagnet och en tvättlapp. ja nu vet vi var vi ska leta om det är någonting som är borttappat :)

Ikvällblir det middag med två eller tre andra par från mammagruppen. Har ett gäng Örebro-mammor som jag fått kontakt med via familjeliv som jag träffat vid flera tillfällen. Ikväll ska vi träffas tillsammans med respektive partner. Var inte så många som kunde vara med, men tre eller fyra par blir vi i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar