lördag, februari 26, 2011

2 dagar kvar

Fortfarande ingen bebis i sikte. Haft förvärkar dagtid och lite mer intensiva förvärkar sedan igår, men annars ingen skillnad. Fortfarande obotligt trött trots att jag sovit rätt bra under natten. Inga planer alls för helgen - usch - tiden går för sakta. Denna eviga väntan. Om man ändå kunde gå ut i friska luften på en promenad - det hade varit underbart. Idag fyller Herr Kattzon 6 månader så jag tror att han vill ha en bebis i present idag. Blir väl dessvärre ingen sådan kan jag tänka mig. Undrar hur jag ska fördriva tiden? Såg en bra film igår: The next three days. Bästa film jag sett på länge, fast det säger ju inte mycket när jag bara sett skitfilmer. Okej - Gullivers resor var väl rätt bra också....

4 kommentarer:

  1. Snart är ni fyra.... alldeles snart! Lycka till önskar jag med en kram //Draken

    SvaraRadera
  2. Stort tack... väntan är olidlig :)

    SvaraRadera
  3. Håll ut! Snart är det klart, smärtan försvinner och du får din lilla prinsessa! Jag gick över tre dagar och man vill bara dö ju;-) hoppas allt går bra!

    SvaraRadera
  4. jo jag försöker så gott det går, men nu har jag så mycket krämpor att jag känner att "nu får det vara nog"...nästan så man ångrar att man tackat nej till igångsättning...nä, dte ångrar jag nog ändå inte...

    SvaraRadera